من یک هنرمند فنی (Technical Artist) با تجربه گسترده در توسعه بازی هستم. سالهاست که در صنعت بازیسازی فعالیت میکنم و در پروژههای مختلفی به عنوان یک توسعهدهنده بازی همه کاره (Generalist) نقش داشتهام. تخصص اصلی من در ایجاد شیدرهای (Shaders) قدرتمند برای موتور بازیسازی Unity است. چه با استفاده از زبان HLSL و چه با Shader Graph، من قادر به خلق جلوههای بصری خیرهکننده هستم.
علاوه بر این، به عنوان یک مدلساز سهبعدی حرفهای، با نرمافزارهای Blender و Plasticity به خوبی آشنا هستم و در پروژههای انیمیشن نیز به عنوان هنرمند فنی فعالیت داشتهام. یکی از بزرگترین دستاوردهای من، توسعه پلتفرم بازیهای آنلاین چیلکس برای موبایل بوده است که شامل چندین بازی آنلاین میشود.