برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Mani.J
Mani.J
Mani.J
۱
کاربر تایید شده

Mani.J

(۳)
تهران
آخرین فعالیت : ۱۴ ساعت و ۴۷ دقیقه پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۲)
Mani.J
۱
کاربر تایید شده Mani.J
(۳)
تهران
آخرین فعالیت : ۱۴ ساعت و ۴۷ دقیقه پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۲)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی UI/UX
prototyping
user research
طراحی محصول
فیگما
طراحی تامنیل
طراحی صفحه لندینگ
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ ساعت و ۲ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۹۳
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
۱۴ ساعت و ۴۷ دقیقه پیش
درباره فریلنسر
من مانی جلیل زاده هستم و ۳ ساله در زمینه طراحی محصول دیجیتال و UI/UX به طور تخصصی فعالیت میکنم و از همون اوایل کارم با تیم حرفه ای هیولا استدیو که یه استدیو ساخت محصولات دیجیتالی در سطح بین المللی هست کار کردم و با چالش های پروژه های سنگین و تیمی و خارجی و خیلی وقتا با ددلاین کوتاه آشنا شدم همچنان کار می‌کنم.
تحصیلات
فوق دیپلوم کامپیوتر نرم افزار از شهید بابایی - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۳
لیسانس کامپیوتر نرم افزار از آزاد اسلامی - ۱۴۰۳ تاکنون
تجربه های کاری
Product Designer در Hayola Studio - ۲۰۲۱ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

طراحی رابط کاربری UI/UX
طراحی رابط کاربری UI/UX
مبلغ استخدام
۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی ui سایت فروشگاهی
طراحی ui سایت فروشگاهی
مبلغ استخدام
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
طراحی رابط کاربری برای پروژه های کوچک
کارلنسر
۳ مرداد ۱۴۰۳
خدمت با موفقیت تایید شد.
طراحی رابط کاربری UI/UX
AmirHesam.B
۲۳ تير ۱۴۰۳
کار رو به نحو احسنت انجام دادند
طراحی ui سایت فروشگاهی
Kiyanoush.Sh
۱۲ تير ۱۴۰۳
طراحی خلاقانه، با پشتکار، فوقالعاده وقت شناس، با صبر حوصله بسیار، تمامی موارد مدنظر پیاده سازی و اجرا شد به امید همکاری های مجدد 🌹!

نمونه کارها

ارائه و موشن UI برای سایت دوتا۲
یک ارائه که طراحی UI/UX و طراحی این ویدیو با من بود و پیاده سازی و کد نویسیش با دوستم که یه سایته که از شما ساعت هایی که دوتا ۲ بازی کردید رو می‌گیره و بهتون یه سری دیتا میده.
مشاهده نمونه کار
طراحی صفحه لیدربورد - طراحی کانسپت
کانسپت - یک صفحه رنک بندی که با فیگما طراحی شده و از این لینک می‌تونید تست بکنیدش. https://www.figma.com/proto/ZK2ztUpH0gt96HusIPmAdl/30-Day-UI-Challenge?page-id=49%3A1466&node-id=53-1814&viewport=72%2C432%2C0.45&t=kX3D3ZntfXKkEbeg-1&scaling=scale-down&content-scaling=fixed&starting-point-node-id=53%3A1814
مشاهده نمونه کار
طراحی صفحه استخدام کارکنان برای استدیو طراحی
کانسپت - طراحی شده با فیگما
مشاهده نمونه کار
طراحی صفحه قیمت گذاری برای تیم اوپن سورس
کانسپت - رابط کاربری و تصاویر طراحی شده با فیگما و پزنت با افترافکت طراحی شده. به جای اینکه به صورت حمایت مالی خالی کسی دونیت بکنه میتونه یکی از پکیجها رو بخره و خدماتی در ازای اون پکیجها دریافت بکنه.
مشاهده نمونه کار
طراحی پروداکت و بازی تریدینگ بخش دوم
پلتفرم تریدینگ بر اساس بازی و اینکه کی تریدر بهتری هست با استفاده از سیستم رنکینگ بازیکنان و آموزش تریدینگ به آنها. نقش من در این پروژه طراحی رابط و تجربه کاربری و همچنین استراتژی های برند در راستای رسیدن به اهداف همکاری و ساخت بهترین تجربه ممکن برای مخاطبین این پروژه بود. در این پروژه من وظیفه داشتم با تیم توسعه دهندگان همکاری بکنم تا پروژه بدون مشکل تولید بشه و مداوم با تیم توسعه دهندگان UI و Back-end در ارتباط بودیم و امکان اجرایی بودن پروژه را بررسی می‌کردیم و با سایر افراد مانند آهنگساز، طراح کارکتر، طراح هویت بصری و مدیر محصول نیز در ارتباط بودم تا پروژه به سریع ترین حالت پیاده سازی بشه. بخش های اصلی این پروژه: - صفحه اصلی و نمایش میزان انرژی های باقی مانده و دستاورد ها و سریع ترین حالت ممکن برای پیدا کردن و ایجاد مبارزه جدید - مبارزه دو نفر باهم به صورت ناشناس یا دعوت از دوستان در بازه های زمانی مختلف و به صورت مبارزه شخصی سازی شده، مبارزه رنک که مقدار پوینت و رنک کم می‌شود، و مبارزه بدون رنک که چیزی از کاربر کم نمی‌شود. - ویو و فلو کاربر مشاهده کننده مسابقات - تورنومنت و لیگ های مسابقه ای با امکان اسپانسرشیپ و اهدای جوایز - چت روم و ویو های مختلف چت و امکان ساخت گروه و کانال برای بالا بردن نرخ تعامل پلتفرم. - دیدن نمای کلی و لیست اطلاعات مبارزه های انجام شده - سیستم نمایش بهترین بازیکنان در هر رنک و تمایز ۱۰۰ بازیکن اول از سایز بازیکنان - سیستم گزارش مبارزه بعد از اتمام آن - امکان دین پروفایل ها برای کاربران و ایجاد تعامل و احساس رقابت بیشتر وظایف من و اهداف پروژه: - ساخت رابط کاربری از روی وایرفریمی که بهم محول شده بود و امکانات درخواستی. - فلو ها و نسخه بندی و تهیه MVP برای فاز بندی کردن لانچ محصول و سریع تر شدن پروسه تولید و ارائه محصول به بازار. - اجرای سیستم ها و استراتژی های تیم گیمیفیکیشن در رابط کاربری - ایجاد احساس رقابت و القای احساس سوپر استار بودن به کاربر. - بازیکن ها باید باهم چت می‌کردند و یک سیستم چت کامل طراحی شد. - نمایش سیستم رنکینگ و سطح بندی کاربران - طراحی سیستم اچیومنت و دستاوردها - تهیه و ساخت کانسپت برای لندینگ پیج و صفحه ورود - بعد از صحبت با مشتری و اینکه گفتن می‌خوان رابط کاربری طوری باشه که هر چند وقت یکبار تغییر بکنه (چون بازیه و رویداد ها و بروزرسانی هایی برای قهرمان های بازی داره هر ۲ تا ۳ ماه) و تصمیم گرفته شد یک سبک جدید بین Glass morphism و Arura Gradient در بیاریم. - می‌خواستن که رابط کاربری با هویت بصری (لوگو) و کانسپشون هماهنگ باشه برای همین توی طرح از محیط های تاریک و حالت شناور استفاده کردیم که به ستاره شدن بازیکن و قرار داشتن اونها به عنوان سوپر استار در آسمان ها اشاره بشه و در خیلی جاها از کانسپت ستاره در رابط کاربری استفاده شده. - ساخت محیطی ایمن و به دور از تاکسیسیتی (توهین و رفتار های سمی) برای کاربران
مشاهده نمونه کار
پیمان دایت اپلیکیشن رژیم غذایی و تغذیه
برنامه و وبسایت لندینگ پیج و دیزاین فایل های ارائه PDF برای برند پیمان دایت یک کلینیک تغذیه در ساری که می‌خواستن مشتری هاشون بتونن اون روش قبلی خودشون که ارائه PDF بود برای برنامه های غذایی به مشتریاشون تبدیل بشه به یه اپلیکیشن که خیلی ساده رژیم بگیره و هر روز به کاربراش بگه چه غذایی باید بخورن یا چه حرکات ورزشی ای انجام بدن. سعی شده با استفاده از المان های هویت بصری این پروژه شبیه سالاد باشه و صفحه فعال در باتم نویگیشن شبیه به گوجه باشه.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی