برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Ali.Gh
Ali.Gh
Ali.Gh
کاربر تایید شده

Ali.Gh

(۶)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۲)
Ali.Gh
کاربر تایید شده Ali.Gh
(۶)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۲)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی لوگو
طراحی پوستر
طراحی کارت ویزیت
طراحی لوگوتایپ
کالیگرافی
طراحی کالیگرافی
میانگین سرعت پاسخ دهی
۵۴ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
به نام یگانه قدرت هستی سلام امیدوارم حالتون عالی باشه و بیزینستون پربرکت تر از همیشه! من علی قوشه هستم و حدودا 5 سالی میشه که توی حوزه خلق طرح های گرافیکی مشغول به کار هستم ؛ تخصص اصلیم طراحی لوگو بصورت : + تایپوگرافی + لوگو امبلم + لوگو انتزاعی + لوگو ترکیبی + لوگو تصویری + لوگو سه بعدی + لوگو مسکات + لوگو مونوگرام + لوگو مینیمال هست که بعد از شناخت اولیه بیزینس شما و کشف مهمترین هدف و نیاز کسب و کارتون تعیین خواهد شد. عشق و تخصص من خلق نمادهاییه که پشت سازمانشون میلیاردها میلیارد ایده ؛ تلاش ؛ خلاقیت ؛ مدیریت ؛ ثروت و انرژی قرار داره... و مطمئنا همه ما یقین داریم چیزی که سر منشأ اون ترکیبی از عشق و تخصص و تجربه باشه خروجیش چیزی جز یه شاهکار نمیتواند باشد! پ.ن : باعث افتخاره که در 52 روز گذشته از سال جدید (امروز 21 اردیبهشت 1402) به بیش از 30 کسب و کار تازه و کهنه کار خدمت کردم(که تعدادی از آنها در پروفایل شخصی بنده هم قرار گرفته) تا سطحی جدید از پتانسیل حقیقی خودشون رو تجربه کنند! و به پیشنهاد یکی از رفقا ؛ امروز (1403/02/21) اولین تجربه حضور من در سایت کارلنسر هست و امیدوارم به هدایت یگانه رزاق این هستی اثاری به یادماندنی رو در این پلتفرم خلق کنم! در پناه خدا باشید.
تحصیلات
روانشناسی از علوم پزشکی تهران - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۳
تجربه های کاری
سرپرست طراحی گرافیک در دیومو دیزاین - ۱۴۰۲ تاکنون
طراح لوگو بیش از 50 برند در دیومو دیزاین - ۱۴۰۰ تاکنون
سرگروه طراحی گرافیک مجموعه تبلیغاتی آتیکو (Atico) در مجموعه تبلیغاتی آتیکو (Atico) - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۰
سرپرست طراحی گرافیک در هلدینگ تجارت گستر پاسارگاد (TGP) - ۱۴۰۱ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
توقع من از ایشون خیلی بالاتر بود
پاسخ فریلنسر:
Ali.Gh
خاتم محترم ؛ وظیفه من تحویل به موقع و درست و اصولی پروژه به شما بود که این کار خیلی درست انجام شد ؛ من مسئولیتی در قبال چاپ لوگو و پکیج شما نداشتم...
کارت ویزیت شخصیم
کیوان وطنی
۱۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام من مربی فیتنس هستم و توسط یکی از همکارام با اقای قوشه آشنا شدم و با وجود تموم مشغله شون بدلیل مسولیتی که توی هلدینگ پاسارگاد دارن پذیرفتن که کار من رو هم انجام بدن و دقیقا همون چیزی رو تحویل من دادن که توی ذهنم بود. فقط یه کوچولو تحویلش زمان برد که اصلا مسیله خاصی نیست. اقای قوشه هر کجا هستی سلامت و پر روزی باشی برادر!
پاسخ فریلنسر:
Ali.Gh
اقا کیوان عزیز خیلی سپاسگزارم که نظرتون رو ثبت کردید ؛ باعث افتخار من بود که برای شما طراحی انجام بدم و خوشحالم که از نتیجه رضایت داشتید ؛ در مورد زمان هم مجدد عذرمیخوام که یک هفته تاخیر ایجاد شد و همزمانی سفارش شما با یه سفر کاری ضروری باعث این اختلال در زمان تحویل پروژه شما شد که واقعا مدیریتش دست من نبود. موفق و خوش هیکل تر از همیشه!
لوگو کافه دُنا
parsa mohammadi
۱۰ خرداد ۱۴۰۳
علی اقا برای کافه ما زحمت درست کردن لوگو و برندینگ بصری رو انجام دادن و واقعا میتونم بگم در طول یک هفته ای که با ایشون در ارتباط بودم چیزی جز ادب و احترام ندیدم و علاوه بر اون انقدر حرفه ای عمل کردن که نتیجه کار فراتر تصور من بود و من به چندین نفر از دوستانم معرفیشون کردم. ارزوی بهترین ها رو برات دارم علی جان.
پاسخ فریلنسر:
Ali.Gh
جناب محمدی عزیز خداروشکر میکنم که به من اجازه داد که بهترین نتیجه رو خدمتتون تقدیم کنم و حقیقتا راهی جز خلق بهترین ها برای با کیفیت ترین ها نیست ؛ ممنونم از لطفتون به امید دیدار مجددتون در باصفا ترین کافه شهر ؛ کافه دُنا!
طراحی لوگو مجموعه گرین لایف
setareh niko
۱۰ خرداد ۱۴۰۳
سلام اقای قوشه رو یکی از همکارای من بهم معرفی کرد و راستش اولش در مورد تصمیمم شک کرده بودم ولی صادقانه میگم ایشون یکی از خلاق ترین گرافیست هایی بودن که من تا بحال باهاشون همکاری داشتم و مهمتر از همه اخلاق و شخصیتشون بود که من واقعا لذت بردم و واقعا برای من تجربه عالی بود!
پاسخ فریلنسر:
Ali.Gh
خانم نیکو گرامی بسیار سپاسگزارم از محبتتون هر آنچه انجام شد بر حسب وظیفه بود و بسیار خوشحالم که با مجموعه گرین لایف همکاری داشتم.
بسیار خلاق و محترم طراحی کاملا مد نظر را انجام دادن زود تر از زمان خواسته شده و بسیار حرفه ای انجام شد، موفق باشید... از طرف AKO Group
پاسخ فریلنسر:
Ali.Gh
جناب مرادی ممنونم از اعتمادتون ؛ همکاری با شما و گروه آکو برای من بسیار افتخار بزرگی بود. در پناه حق موفق تر و پر روزی تر از همیشه باشید.
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

نمونه کاری برای مشاهده وجود ندارد.
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی