برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Kamran.T
Kamran.T
Kamran.T
۲
کاربر تایید شده

Kamran.T

N/A
گیلان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Kamran.T
۲
کاربر تایید شده Kamran.T
N/A
گیلان
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
redux
python programing
webscraping
backend development
database design
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ روز و ۲۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
من کامران تقی نژاد توسعه دهنده cross-platform و java script با سابقه 6ساله مدیریت پروژه و تسلط به زبان های C++ , JavaScript, Python,Dart,PHP,... هستم. دارای تجربه راه اندازی و درامد زایی استارت آپ های مختلف را در کارنامه خود دارم و علاقه مند به پروژه های چالش برانگیز هستم.
تحصیلات
کامپیوتر از شهید رجایی - ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۳
تجربه های کاری
مدیر بخش فرانت اند و بک اند در اریوریتم - ۱۴۰۲ الی ۱۴۰۳
توسعه دهنده JS & React در تک ماکارون - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۲

نمونه کارها

طراحی و توسعه سایت/ویندوز/اندروید هنر سوم
پروژه هنرسوم یکی از بهترین و چالش برانگیز ترین پروژه های من بود به دلیل اینکه یک وبسایت برای کاربران IOS الزم داشتند که فقط کاربران این سیستم عامل بتونن وارد سایت بشن و از امکاناتش بهره ببرند. در عین حال اپلیکیشن ویندوز و همینطور اندروید هم الزم داشتند که بنا بر درخواستشون انجام دادم. کادمی هنرسوم در راستای ایجاد بازار رقابتی و باال بردن سطح دانش و علم و تجربه عزیزان تصمیم به ایجاد دوره های آموزشی هنری در حوزه تصویربرداری و تدوین با به روز ترین متد همراه با تلفیق سال ها تجربه را گرفت تا عزیزانی که عالقه به یادگیری و یا ارتقا سطح خودشون رو دارند بتونن ازین آموزش ها استفاده کنند.
مشاهده نمونه کار
توسعه و طراحی ربات پروژه یاب از سایت های داخلی و خارجی
آریوریتم برای پیدا کردن پروژه های مناسب جهت انجام دادن به یک ربات نیاز داشت که پروژه های مدنظر خود را در سایت هایی مانند کارلنسر پیدا و پیشنهاد ارسال کند. بنده با افتخار با کمک برخی از اعضای تیم آریوریتم این کار را برای ایشان انجام دادم.
مشاهده نمونه کار
انجام پروژه اسکرپینگ برای فشن استارت آپ
مجموعه آریوریتم نیاز به یک دیتای عظیم از سایت های مختلف فروش لباس و دنیای فشن برای ترین مدل های هوش مصنوعی خود داشت که بنده در بخش اسکرپینگ این مجموعه فعالیت داشتم.
مشاهده نمونه کار
طراحی دیتابیس و بک اند سایت Aryorithm
طراحی وبسایت آریوریتم برای معرفی کسب و کار و خدمات و معرفی اعضا یکی از پروژه های لذت بخش و چالش برانگیزی بود که انجام دادم. به کمک laravel توانستم backend پروژه رو توی یک هفته بصورت کامل انجام بدم.
مشاهده نمونه کار
توسعه فرانت اپلیکیشن اندروید پخشلاین
پخشالین یک عمده فروش و توزیع کننده لوازم الکترونیکی است. به منظور بهبود عملکرد فروش و راحتی کاربر، این شرکت توسعه داده است اپلیکیشن اندروید. این برنامه با چارچوب Native React ساخته شده است. این پروژه شبیه به وب سایت ترب است که در آن چندین فروشنده می توانند یک محصول را با قیمت های متفاوت ارائه دهند
مشاهده نمونه کار
طراحی و توسعه فرانت اند سایت jibgold
طالفروشی جیب گلد، یکی از شرکتهای پیشرو در خردهفروشی طال و جواهر در ایران، یک وبسایت آنالین مبادالت طال را برای افزایش فروش ایجاد کرد. وب سایت با ReactJS ساخته شده است کتابخانه و در حال حاضر با چارچوب NextJS برای بهبود سئو در حال پیاده سازی است. نمای کلی پروژه هدف اصلی این پروژه ارائه یک بستر آنالین راحت و امن برای خرید و فروش طال و افزایش فروش جیب گلد بود. جواهر سازی. این وب سایت دارای یک رابط کاربر پسند است که به مشتریان امکان می دهد طیف گسترده ای از محصوالت طال را مرور کنند، قیمت ها و مکان را مقایسه کنند. سریع و آسان سفارش می دهد پیاده سازی فنی این وب سایت با کتابخانه ReactJS ساخته شده است، یک انتخاب محبوب برای ساخت برنامه های کاربردی وب تعاملی با کاربر. ReactJS برای عملکرد خود شناخته شده است، مقیاس پذیری و سهولت استفاده این وب سایت همچنین از کتابخانه مدیریت ایالت Redux برای حفظ وضعیت برنامه استفاده می کند. مراحل بعدی مرحله بعدی پروژه پیاده سازی وب سایت با فریم ورک NextJS است. NextJS یک چارچوب ReactJS است که تعدادی وی ژگی را ارائه می دهد که برای SEO مفید هستند، مانند رندر سمت سرور )SSR .)SSR میتواند رتبهبندی وبسایت در موتورهای جستجو را با بارگذاری سریعتر و بیشتر بهبود بخشد کارآمد برای موتورهای جستجو
مشاهده نمونه کار

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی