برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Aria.A
Aria.A
Aria.A
۵
کاربر تایید شده

Aria.A

(۶)
زنجان
آخرین فعالیت : ۳ ساعت و ۳۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
ترجمه:
(۲)
تایپ و ورود داده:
(۱)
Aria.A
۵
کاربر تایید شده Aria.A
(۶)
زنجان
آخرین فعالیت : ۳ ساعت و ۳۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
ترجمه:
(۲)
تایپ و ورود داده:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
۵۸ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۹۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
۳ ساعت و ۳۶ دقیقه پیش
درباره فریلنسر
سلام ، بنده داری مدارک معتبری از جمله CAE Courses و FCE Courses هستم. مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه سراسری سفیر و دارای مدرک TTC. دو سالی هست که در کنار تحصیل در دانشگاه، به کار ترجمه و تایپینگ پرداخته ام. بنده دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه زنجان هستم. پروژه ها چندین بار بررسی می شوند، بنابراین در زمان تحویل پروژه و کیفیت آن اطمینان بیشتری حاصل می شود.
تحصیلات
مهندسی مکانیک از دانشگاه زنجان - ۱۴۰۰ تاکنون
بهداشت مواد غذایی از دانشگاه تبریز - ۱۴۰۱ تاکنون
تجربه های کاری
مدرس در آموزشگاه سفیر - ۱۴۰۲ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

تایپ و ترجمه 8 مقاله
تایپ و ترجمه 8 مقاله
مبلغ استخدام
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
ترجمه مقاله درامدزایی از داده
ترجمه مقاله درامدزایی از داده
مبلغ استخدام
۱۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
پیاده سازی فایل 16
پیاده سازی فایل 16
مبلغ استخدام
۸۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
ترجمه ریز نمرات دوره کارشناسی
ترجمه ریز نمرات دوره کارشناسی
مبلغ استخدام
۱۰۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
ترجمه توسط ماشین انجام شده بود قرار بود ترجمه اتوماتیک باشد که نیازی به خدمات مترجم نبود به نظرم بر روی این موضوع نظارت کنید بنده دیگر روی این سایت سفارش نمی گذارم افراد که کم تجربه نیستند و کار به صورت بسیار غیر حرفه ای انجام شد
پاسخ فریلنسر:
Aria.A
درود، شاید ترجمه آنقدر ادبي بود که شما پنداشتید که توسط ما انجام نشده است. اگر قرار بود با ماشین ترجمه را انجام دهیم، همان روز اول پروژه را تحویل می دادیم، در حالی که سه روز کامل روی پروژه وقت صرف شد تا به صورت کاملا ادبي، ترجمه صورت بگیرد. ما پنداشتیم که این کار را برای پروژه های آکادمیک مورد نظر دارید، برای همین بسیار ادبي انجام شد. ترجمه تحت اللفظی آسان تر است. اگر فرموده بودید که ترجمه تحت اللفظی میخواهید، خیلی زودتر و با زحمت کمتر این کار را برای شما انجام می‌دادیم. سپاس از لطفتون. ثانیا، در کجای دنیا، ماشین یا دستگاه، چنین ترجمه ای ارائه می‌دهد؟ تمام جملات، مو به مو و جز به جز، با رعایت علائم و قواعد نگارشی، ترجمه شدند. بر چه استدلالی فرمودید که ترجمه دستگاهی است؟ هیچ ماشین یا دستگاهی، نمی‌تواند این جوری ترجمه را انجام دهد؛ اگر شما چنین برنامه ای می‌شناسید به ما هم بگویید تا دیگر زحمت صبح تا شب بیدار ماندن نکشیم و بدیم دستگاه برایمان ترجمه کند. 🌹
پیاده سازی فایل 16
Yeganeh.K
۹ مهر ۱۴۰۲
دقیق و مرتب
در کل از کارشان رضایت داشتم. چند مورد ایراد در ترجمه بود که خودم رفع کردم.
ترجمه مقاله
عرفان
۴ مهر ۱۴۰۲
کار ایشون خوب و قابل اعتماد است موفق باشید
ترجمه و تایپ
رویا باقری
۴ مهر ۱۴۰۲
کارشون بسیار قابل قبول و خوب بود . من راضی بودم
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

ترجمه و زیرنویس ویدئو یوتیوب مستر بیست
یک ویدئو ده دقیقه ای که از یوتیوب دانلود شد و زیرنویس آن، خط به خط به صورت دستی انجام گرديد. فایل ویدئو را به علت حجم زیاد، نمی‌توان آپلود کرد. ولی فایل زیرنویس در بالا آورده شده است.
مشاهده نمونه کار
ترجمه و ویرایش معادلات و تصاویر مقاله تخصصی ۲۰۰۰۰ کلمه ای
این مقاله تخصصی نیز در مورد مسائل اقتصادی مرتبط با تاثیر نوآوری سبز در کاهش آلودگی های مرتبط با کربن، و به تبع آن ارائه معادلات پیچیده آماری و اقتصادی برای ثبت و تأیید وجود این روابط و همچنین ارائه راهکار برای جلوگیری از افزایش آلودگی ها، می باشد. در طول ترجمه این مقاله، توجه کافی به ویرایش تصاویر، جداول و معادلات نیز شده است و فونت مقاله نیز حفظ شده است. هر دو فایل تحویل گرفته شده و ترجمه شده در بالا قرار گرفته اند.
مشاهده نمونه کار
ترجمه و ویرایش مقاله تخصصی 10000 کلمه ای از انگلیسی به فارسی
این مقاله در مورد نحوه تاثیر تنوع صادرات و واردات بر کاهش آلودگی کشورها، بر اساس استفاده از معادلات پیچیده آمار و اقتصاد، و ارائه راه چاره برای سیاست های گوناگون می باشد. در ترجمه و ویرایش این مقاله، توجه ویژه ای به حفظ قالب فایل اولیه و همچنین بازنویسی و مرتب کردن جداول شده است. هر دو فایل تحویل فته شده و ترجمه شده در بالا قرار گرفته شده است.
مشاهده نمونه کار
ترجمه مقاله 8000 کلمه ای به فارسی
این ترجمه به صورت کاملا ادبی و با رعایت زیبایی جمله و علائم نگارشی صورت گرفته است. موضوع مقاله، موضوعی تخصصی درباره درآمد زایی از داده می باشد. یکی از فایل های بالا، فایل تحویل گرفته شده از کارفرما به زبان انگلیسی می باشد و فایل دیگر، ترجمه آن به زبان فارسی است.
مشاهده نمونه کار
تایپ دست نویس نه تا فایل صوتی، با رعایت علائم نگارشی و در زمان کمتر از دو روز
نه فایل صوتی، با مدّت زمان میانگین بیست دقیقه برای هر فایل، به متن تبدیل شدند. در تایپ کردن این فایل ها، حداکثر توجه به علائم نگارشی و رعایت زیبایی جمله پرداخت شد و برخی جملات ناموزون نیز تصحیح شدند. پی نوشت: به علت داشتن حجم بالاتر از بیست و پنج مگابایت، برخی از فایل های صوتی آپلود نشده اند. دو تا از فایل های بالا، صوتی و تحویل گرفته شده است، و دو تای دیگر،فایل های متنی تحویل داده شده است.
مشاهده نمونه کار
ترجمه، برگردان و تایپ ریزنمرات و متون به زبان انگلیسی
ریزنمرات و نام دروس، به همراه اطلاعات جزیی آنها، از جمله تعداد واحدها، تخصصی یا عمومی بودن دروس و . . . همگی همراه با جدول، به زبان انگلیسی، برگردانده و ترجمه و مشخص شده اند. یکی از فایل ها، مربوط به متن اصلی که زبان فارسی هست، می باشد و دیگری برگردان آن به زبان انگلیسی.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی