برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
MohammadTaha.S
MohammadTaha.S
MohammadTaha.S
کاربر تایید شده

MohammadTaha.S

(۸)
البرز
آخرین فعالیت : ۲۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۷)
MohammadTaha.S
کاربر تایید شده MohammadTaha.S
(۸)
البرز
آخرین فعالیت : ۲۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
برنامه نویسی:
(۷)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
برنامه نویسی php
html
css
web design
web developer
responsive web design
node js
برنامه نویسی java
طراحی وب سایت اختصاصی
طراح وب
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۸۸
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
۲۶ دقیقه پیش
درباره فریلنسر
من محمد طاها سلطانیان هستم، برنامه‌نویس و طراح وب حرفه‌ای با تخصص در زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های وب. تجربه من در این زمینه‌ها شامل طراحی و توسعه وب‌سایت‌های ریسپانسیو و کاربردی است که نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کند.
تجربه های کاری
مدیر عامل در طاها خلاقان وب - ۱۴۰۳ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
بدترین و تلخ ترین همکاری بود که تا الان داشتم فریلنسر ابتدا هزینه کمتر از بقیه پیشنهاد دادن که باعث شد به دلیل هزینه پایین تر پروژه رو به ایشون بسپارم این بزرگ ترین اشتباهم بود که پیشنهاد افراد حرفه ای که مبلغ بیشتری رو پیشنهاد داده بودم رو قبول نکردم و الان باید پروژه رو بسپارم به فریلنسر دیگه که مشکلات رو رفع کنن. پروژه ای که در 2 یا 3 روز میتونست تموم بشه فریلنسر از 19 مهر گرفتن دست و تا 11 شب 30 مهر طول دادن در این مدت هم هر بار پروژه رو با کلی باگ ارسال میکردن که باید تست میکردم و باگ هارو گزارش میکردم که باعث شد خیلی از وقتم هم گرفته بشه در نهایت هم همه باگ هارو رفع نکردن و با کلی مشکل فقط برای اینکه این همکاری بد به تموم بشه و بیشتر از این وقتم گرفته نشه اتمام پروژه رو زدم. متاسفانه به دلیل کدنویسی غیراستاندارد هم به فریلنسر های دیگه پیشنهاد میدم که مشکلات رو رفع کنن قیمت خیلی بیشتر پیشنهاد میدن و مجبورم چند برابر بیشتر هزینه کنم
پاسخ فریلنسر:
MohammadTaha.S
سلام بابت پیش اومدن این نارضایتی بسیار ناراحت هستم ، ولی ایشون بسیار کارفرمایی با لحن و صبحت بی ادبانه و پر ادعا هستن. پروژه ایشون طراحی یک باکس محصولات مشابه یک وب سایتی بود که بنده به راحتی با درنظر گرفتن یک شورتکد می تونستم برای ایشون در کمترین زمان به پایان برسانم پروژه را، ولی درخواست های ایشون باعث زمانبر شده بیشتر پروژه شد. ایجاد 30 عدد کنترل تنظیمات ویجت اختصاصی از جمله کنترل بوردر ، رنگ ، بک گراند ، سایز ،فونت ، پوزیشن هر عنصر. کنترل نمایش تصادفی محصولات نمایش محصولات تخفیفی تعداد محصولات تایمر ، هدر و ... ارسال بصورت پلاگین و قالب ایجاد یک فاز دیگر در ویجت ، که درخواست کردن در همین ویجت پیاده سازی شود با کنترل. خوب خیلی طبیعی که درخواست هرکدوم که در آینده باعث سفارشی سازی راحت کارفرما میشود، زمانبر تر هست بنده بدون هیچ حرفی تمامی تسک ها رو انجام دادم و اگر باگ هم در پروژه مشاهده شد در سریع ترین زمان رفع و ارسال کردم. ولی ایشون از همون اول دنبال مشکل بود بجای تکمیل پروژه دنبال ثبت داوری بودن، که بسیار لحن صبحت بدی داشتن و حتا ایشون پاک کردن کش مرورگر هم بلد نبودن ، که برای بخش های مختلف آموزش هم ارسال شد. در هر صورت من اصلاً از این ناراحتی پیش اومده خوشحال نیستم ولی بنده هرکاری کردم انتظارات ایشون در این پروژه تمامی نداشت با تشکر
پروژه طراحی سایت و وردپرسی
علی رضا
۱۷ روز قبل
بسیار حرفه‌ای و کاربلد تا آخر کار هست
در همکاری دوباره هم حرفه ای و با دانش👌🏻 اگه مشکلی هم باشه تا اخر هستن، به شدت قابل اعتمادن و تا لحظه رفع مشکل کارشونو ادامه میدن.
با معرفت. خوش مرام. و با حوصله. قرار بود 1 روز کاری رو تحویل بده که دیگران نتونستن،ولی کم تر از 10 ساعت کار رو حرفه ی تموم کرد.
خطای وردپرسی 403
Abolfazl.M
۳ شهريور ۱۴۰۳
با سلام تسلط بالا در کارشون دارن ممنونم ازشون
مشاهده بیشتر

نمونه کارها

نمونه کاری برای مشاهده وجود ندارد.
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی