برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Hamed.H
Hamed.H
Hamed.H
کاربر تایید شده

Hamed.H

N/A
آذربایجان غربی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Hamed.H
کاربر تایید شده Hamed.H
N/A
آذربایجان غربی
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاهی
برنامه نویسی arduino
برنامه نویسی avr
طراحی مدارات کنترلی
برنامه نویسی سیمولینک simulink
شبیه ساز سیمولینک
طراحی جعبه و طراحی کیس فلزی
میانگین سرعت پاسخ دهی
۱۸ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
کارشناسی الکترونیک کارشناسی ارشد کنترل دکترای کنترل پیاده سازی سیستم های سخت افزار در حلقه و Real-time طراحی مکانیک خلق و طراحی محصول راه اندازی کسب و کار استارت آپی و دانش بنیان
تحصیلات
کارشناسی برق الکترونیک از ارومیه - ۱۳۸۱ الی ۱۳۸۶
کارشناسی ارشد برق کنترل از علم و صنعت ایران - ۱۳۸۷ الی ۱۳۹۰
دکترای برق کنترل از بین المللی امام خمینی (ره) - ۱۳۹۲ الی ۱۴۰۰
تجربه های کاری
مدیر پروژه سنسور خازنی هوشمند دانخوری در موج فناوری هوشمند - ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۳
مدیر پروژه هندویل ۶ محور دستگاه های CNC در موج فناوری هوشمند - ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۳
مدیر پروژه مکانیزم کنترل کشش هات وایر CNC چهار محور در موج فناوری هوشمند - ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۳
مدیر پروژه میزهای سه درجه آزادی تست و کالیبراسیون و سخت افزار در حلقه در موج فناوری هوشمند - ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۳
نصب، راه اندازی، تعمییر و نگهداری دستگاه های CNC در گروه تجهیزکاران صنعت - ۱۳۹۴ الی ۱۳۹۵
طراحی و اجرای سیستم اتوماسیون گلخانه دانشگاه ارومیه در گروه تجهیزکاران صنعت - ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۶
مدیر پروژه ربات موبایل مالتی ایجنت در وزیر - ۱۳۹۷ الی ۱۳۹۷
طراحی و ساخت پک سخت افزار در حلقه پژوهشی سرو کنترل موتور DC در وزیر - ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۹
طراحی و ساخت پک سخت افزار در حلقه صادراتی ربات همیار انسان در وزیر - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲
طراحی و ساخت سیستمهای صنعتی سخت افزار در حلقه و Real time کنترل در وزیر - ۱۳۹۸ تاکنون
طراحی و ساخت دستگاه خامه پوشانی کیک در وزیر - ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۲
طراحی وبسایت فروشگاهی قطعات یدکی خودرو در وزیر - ۱۴۰۳ تاکنون
تدریس مباحث مربوط به ارتباط سخت افزاری Simulink و Arduino در سایت مرجع مهندسی کنترل - ۱۳۹۵ تاکنون
تدریس مباحث سخت افزار در حلقه Matlab در سایت مرجع مهندسی کنترل - ۱۳۹۵ تاکنون
تدریس آموزش های کاربردی آردوینو در سایت مرجع مهندسی کنترل - ۱۳۹۵ تاکنون
تدریس کاربرد Matlab در سیستمهای کنترل خطی در سایت مرجع مهندسی کنترل - ۱۳۹۵ تاکنون
تدریس دروس میکروکنترلرهای AVR / آردوینو / Matlab / کنترل / PLC / ابزار دقیق / PCB در دانشگاه قم / شهاب دانش / پویش / آفاق ارومیه / پیام نور ارومیه - ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۶
طراحی سایت شرکتی / فروشگاهی / آموزشی در وزیر - ۱۴۰۳ تاکنون

نمونه کارها

طراحی سایت فروشگاهی قطعات یدکی خودرو
یکی از نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی خدمت عزیزان ارائه میگردد. سایت دارای زیرساخت خوبی برای سئو میباشد. سایت دارای صفحات محصول و بلاگ است. سایت دارای افزونه امنیتی برای جلوگیری از خرابکاری، نفوذ و هک است. قابلیت مدیریت محتوا دارد. دارای مجوز اخذ شده از اینماد، نشانه ثبت رسانه های دیجیتال و مجوز دو درگاه پرداخت را دارا میباشد.
مشاهده نمونه کار
دستگاه خامه کشی کیک | دستگاه خامه پوشانی
توضیحی در خصوص محصول: دستگاه خامه‌کشی کیک، یک ابزار بسیار کارآمد و با کاربری ساده است که برای پوشاندن خامه بر روی کیک‌ها با اندازه‌های مختلف طراحی شده است. استفاده از این دستگاه، فرآیند خامه‌کشی را بسیار ساده کرده و به طور قابل توجهی در زمان صرفه‌جویی می‌کند. این دستگاه دارای بازوهای قابل تنظیم عمودی و افقی است که به راحتی با فشار دادن چند دکمه به اندازه مورد نیاز شما تنظیم می‌شود.
مشاهده نمونه کار
پک پژوهشی سخت افزار در حلقه Real-time ربات همیار انسان (شرکت فناور وزیر - محصول صادراتی به دانشگاه رتبه یک تایلند)
قابلیت سخت افزار در حلقه: در بسیاری از کاربردهای صنعتی، به منظور کاهش هزینه های ناشی از آزمون و خطاها و در نتیجه هزینه های تحقیقاتی، همچنین بهینه سازی و کنترل فرایند ها نیاز به این امر وجود دارد که ما سخت افزار را با یک نرم افزار مهندسی تخصصی کنترل، مثل Matlab، Simulink و یا Labview لینک کنیم. قابلیت Real-time: در موضوع سخت افزار در حلقه، باید نرم افزار به صورت کاملا Real-time در حلقه اتصال با سخت افزار قرار گیرد که کاملا مانند دنیای واقعی رفتار کند. به عبارت بهتر، مانند این است که نرم افزار به کمک سخت افزار می آید و کاملا جزئی از عملکرد آن میشود. سخت افزار در حلقه کردن توسط نرم افزار Matlab یا Labview چه فایده ای دارد: با این کار از کلیه قابلیتها و امکانات قدرتمندی که در نرم افزار Matlab وجود دارد میتوان استفاده کرد و در توسعه سخت افزار استفاده کرد. مثلا در اینجا ما اولا سیستم را شناسایی کردیم و دینامیک کنترلی سیستم را استخراج نمودیم. همچنین با استفاده از دو موتور DC کنترل دقیق موقعیت و کنترل کشسانی را به صورت توام انجام میدهیم. هچنین در طبقه پایین این محصول، یک موتور نیز به همراه لودسل متصل شده، کار سنجش کشسانی را انجام میدهد. کارایی این محصول چیست: دانشگاه Chulalongkorn که دانشگاه رتبه 1 کشور تایلند است، در خصوص رباتهای همیار انسان فعالیت میکند. این رباتها برای افرادی که در اثر بیماری یا تصادف و غیره، مثلا مفصل زانوی خود را از دست میدهند استفاده میشود. این رباتها باید بتوانند فرامین صادره از مغز را اجرا کنند. اما نیاز به کنترل موقعیت در کنار کنترل کشسانی دارند. این پک پژوهشی طراحی و ساخته شده، در آزمایشگاه دانشگاه مذکور در اختیار دانشجویان دکتری و پست دکتری قرار گرفته است که ایده های کنترلی خود را بر روی آن پیاده سازی کنند. هم اکنون مقاله اول محصول به چاپ رسیده و در زمره 10% مقالات برتر جهان قرار دارد. محصول چه قابلیتهایی دارد: 1- در این محصول میتوان به صورت مستقیم فایل مدل سیمولینک را بر روی سخت افزار Load کرد بدون اینکه نیاز به کد نویسی باشد. 2- میتوان به صورت کاملا آنلاین از گراف های متلب استفاده کرد و پارامترهای مخالف سخت افزار را مدل کرد. 3- میتوان در فضای M-file متلب برای این سخت افزار کد نویسی انجام داد. 4- محصول قابلیت اتصال به XPC-Target یا Simulink Real time را دارد. 5- سیستم دارای ناحیه کار خطی و ناحیه کار غیرخطی میباشد. 6 - کنترل موقعیت و کنترل کشسانی در سیستم به صورت توام اتفاق می افتد 7- سیستم، یک سیسنم کنترلی MIMO میباشد.
مشاهده نمونه کار
پک سخت افزار در حلقه Real-time سرو DC (در شرکت فناور وزیر)
قابلیت سخت افزار در حلقه: در بسیاری از صنایع، به منظور کاهش هزینه های ناشی از آزمون و خطاها و در نتیجه هزینه های تحقیقاتی، همچنین بهینه سازی و کنترل فرایند ها نیاز به این امر وجود دارد که ما سخت افزار را با یک نرم افزار مهندسی تخصصی کنترل، مثل Matlab، Simulink و یا Labview لینک کنیم. قابلیت Real-time: در موضوع سخت افزار در حلقه، باید نرم افزار به صورت کاملا Real-time در حلقه اتصال با سخت افزار قرار گیرد که کاملا مانند دنیای واقعی رفتار کند. به عبارت بهتر، مانند این است که نرم افزار به کمک سخت افزار می آید و کاملا جزئی از عملکرد آن میشود. سخت افزار در حلقه کردن توسط نرم افزار Matlab یا Labview چه فایده ای دارد: با این کار از کلیه قابلیتها و امکانات قدرتمندی که در نرم افزار Matlab وجود دارد میتوان استفاده کرد و در توسعه سخت افزار استفاده کرد. مثلا در اینجا ما یک موتور DC ساده را تبدیل به یک سرو موتور دقیق کرده ایم که هم میتوان کنترل موقعیت انجام داد و هم کنترل سرعت. محصول چه قابلیتهایی دارد: 1- در این محصول میتوان به صورت مستقیم فایل مدل سیمولینک را بر روی سخت افزار Load کرد بدون اینکه نیاز به کد نویسی باشد. 2- میتوان به صورت کاملا آنلاین از گراف های متلب استفاده کرد و پارامترهای مخالف سخت افزار را مدل کرد. 3- میتوان در فضای M-file متلب برای این سخت افزار کد نویسی انجام داد.
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی