برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Amirhossein.Gh
Amirhossein.Gh
Amirhossein.Gh
۱
کاربر تایید شده

Amirhossein.Gh

(۱)
تهران
آخرین فعالیت : ۱۶ ساعت و ۱۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Amirhossein.Gh
۱
کاربر تایید شده Amirhossein.Gh
(۱)
تهران
آخرین فعالیت : ۱۶ ساعت و ۱۶ دقیقه پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
افزونه ووکامرس
المنتور
گرویتی فرم
خدمات امنیت سایت
طراحی وب سایت اختصاصی
طراحی سایت فروشگاهی
جت انجین
گوگل آنالیتیکس
سرچ کنسول
میانگین سرعت پاسخ دهی
۴۹ دقیقه
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
۱۶ ساعت و ۱۶ دقیقه پیش
درباره فریلنسر
حدود سه سال است که در زمینه خدمات وبسایت و طراحی سایت مشغول به فعالیت بوده و آموزش های متنوعی در حوزه طراحی وبسایت، و توسعه سایت، تولید محتوا و خدمات مرتبط با سئو گذرانده ام. همکاری با کارفرمایان حرفه ای و شرکت در پروژه های اصولی از جمله اولویت هایی است که دنبال میکنم. همچنین توسعه مهارت های مرتبط با طراحی سایت، از جمله علاقه مندی هایی است که در این حوزه کاری دنبال میکنم.
تجربه های کاری
طراح برنامه آموزشی و تولید محتوای متنی در نهاد گفتمان آینده - ۱۴۰۱ تاکنون
نویسنده و پشتیبانی از طراحی سایت در شرکت پیل سان - ۱۴۰۳ تاکنون

کارهای انجام شده و نظرات

no-project
پروژه‌ای انجام نشده است
ساخت وب سایت ساختمانی
امیرحسین قاسمی
۴ روز قبل
تجربه همکاری که با اقا امیرحسین عزیز داشتم بشدت تجربه خوبی بود در زمینه طراحی سایت و سایت ما جوری بود که نیاز به همفکری داشت و ایشون به نحوه احسنت این کارو انجام دادن و خیلی صبر و سلیقه به خرج دادن ولی در زمینه پشتیبانی سایت به یه سری مشکلات برخوردیم که من برداشت ام سو تفاهم بود در کل این شخص به نظر بنده کاربلد و حرفه ای هستن و با خیال راحت میتونید بهشون اعتماد کنید.
پاسخ فریلنسر:
Amirhossein.Gh
مچکرم از اظهار لطفتون. همکاری با شما آقای قاسمی برای من هم تجربه خوش‌آیندی بود. امیدوارم سایتتون همیشه سرحال و تجارتتون پر رونق باشه.

نمونه کارها

طراحی وب سایت شرکتی برای شرکت آرک بیم
شرکت آرک بیم از جمله شرکت های فعال در حوزه معماری است که جهت معرفی شرکت و اهداف و فعالیت های آن اقدام به سفارش طراحی سایت کرده بود و در ادامه قصد داشت تا با معرفی خدماتی که ارائه میدهد، تعاملی با مشتریان و ایده پردازان نیز داشته باشد، به همین جهت قسمت های تعاملی ای همچون رزرو وقت ملاقات نیز در نظر گرفت تا بتواند از این طریق، دایره ارتباطی خود را جهت توسعه کسب و کارش، وسعت ببخشد. این سایت با استفاده از قالب آرک هاب و افزونه المنتور پرو طراحی شده است. افزونه هایی مثل روولوشن اسلایدر، بوکلی، چت آنلاین ... نیز بر روی این سایت فعال است.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت مهکامه اسکارف (mahkamehscarf.com)
مهکامه اسکارف فروشگاهی است که به فروش شال ، روسری، کیف و اکسسوری می پردازد و برای افزایش و مدیریت فروش های خودش، اقدام به طراحی این وبسایت کرد.
مشاهده نمونه کار
مجموعه ای از طراحی های آزمایشی
مجموعه تصاویری که مشاهده میکنید، کارهای تستی و آزمایشی هستند و برای یک شرکت یا فروشگاه واقعی طراحی نشده اند.
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت شرکتیِ Shirazair.ca
طراحی سایتِ شرکتیِ Shirazair.ca بر پایه CMS وردپرس و با محوریت صفحه سازِ Elementor Pro انجام شده است. شرکت «شیرازِیر» در زمینه خدمات سرمایشی و گرمایشی در کشور کانادا فعالیت دارد. پیشنهاد میشود برای ارزیابی دقیق طراحی ها ، از تمام صفحات سایت در آدرس زیر بازدید فرمایید: Shirazair.ca
مشاهده نمونه کار
طراحی سایت شرکتیِ yekanenergy.com
طراحی سایت شرکتیِ yekanenergy بر پایۀ CMS وردپرس و با محوریتِ صفحه سازِ Elementor pro انجام شده است. شرکت یکان انرژی از مجموعه شرکت های زیرمجموعۀ هلدینگ پیلسان در حوزه انرژی است که در این سایتِ کوچک، به دنبال بازنمایی انواع پروژه ها و خدماتی بوده است که تاکنون انجام داده است. در نتیجه هدف از تأسیسِ این سایت شرکتی، بیش از ارائه خدمات، معرفی پروژه ها و گزارش فعالیت های شرکت بوده است. پیشنهاد میشود برای ارزیابی دقیق طراحی ها ، از تمام صفحات سایت در آدرس زیر بازدید فرمایید: yekanenergy.com
مشاهده نمونه کار

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی