برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Nardin.R
Nardin.R
Nardin.R
۵

Nardin.R

N/A
آذربایجان شرقی
آخرین فعالیت : ۱ روز و ۱۴ ساعت پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Nardin.R
۵
Nardin.R
N/A
آذربایجان شرقی
آخرین فعالیت : ۱ روز و ۱۴ ساعت پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
۱ روز و ۱۴ ساعت پیش
درباره فریلنسر
● سابقه ادمینی در اینستاگرام با ۳۴۰ هزار دنبال کننده (پیج فوتبالی که خودم ساخته بودم) ● تولید کننده محتوای ویدیو ای به صورت نیمه حرفه ای در پرمیر پرو ● تولید محتوای عکس و طراحی نسبتا خوب ● در حال حاضر یوتیوبر (گیمینگ) ● توانایی تولید محتوا به زبان انگلیسی
تحصیلات
معماری از آزاد - ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۳

نمونه کارها

رزومه / خلاصه تجربیات - تولید محتوای ویدیوئی
رزومه - خلاصه تجربیات
مشاهده نمونه کار
تولید محتوای ویدیوئی - ادیت گیمینگ - از شخصیت بازی
در این ویدیو از صحنه های یک کاراکتر گیمینگ، با انتخاب اهنگ و افکت های مناسب، ویدیو ادیت کردم. • تولید محتوا ویدیو ای با برنامه کامپیوتری پرمیر پرو. سال ۱۴۰۲ • در نظر داشته باشید که کیفیت ویدیو بشدت کاهش یافته تا در سایت قابل بارگزاری باشد. کیفیت اصلی : FHD 60 fps تولید محتوای ویدیو ای برای شبکه های اجتماعی یا درخواستی، برای موضوعات مختلف از جمله فوتبال، گیمینگ یا هر موضوع دیگر انجام می شود (با تخفیف در قیمت رایج)
مشاهده نمونه کار
تولید محتوای ویدیوئی - ویدیو ادیت مصاحبه/شرح کالا یا برنامه
مشتری از بنده خواسته بودن ویدیوی حرف زدن این اقا رو که در مورد یک برنامه موبایلی حرف می زنند، به صورت خلاقانه ادیت کنم. • تولید محتوا ویدیو ای با برنامه کامپیوتری پرمیر پرو. سال ۱۴۰۲ • در نظر داشته باشید که کیفیت ویدیو بشدت کاهش یافته تا در سایت قابل بارگزاری باشد. کیفیت اصلی : FHD 30 fps تولید محتوای ویدیو ای برای شبکه های اجتماعی یا درخواستی، برای موضوعات مختلف از جمله فوتبال، گیمینگ یا هر موضوع دیگر انجام می شود (با تخفیف در قیمت رایج)
مشاهده نمونه کار
تولید محتوای ویدیوئی - ویدیو ادیت فوتبالی - مسی مقابل رئال مادرید
این ویدیو ادیت عملکرد مسی مقابل رئال مادرید را نشان می دهد. برای ساختن این ویدیو، یک ویدیو ۱۰ دقیقه ای از عملکرد کامل مسی مقابل رئال مادرید را دانلود کرده و با انتخاب اهنگ و افکت های مناسب ویرایش کرده ام. • تولید محتوا ویدیو ای با برنامه کامپیوتری پرمیر پرو. سال ۱۴۰۲ • در نظر داشته باشید که کیفیت ویدیو بشدت کاهش یافته تا در سایت قابل بارگزاری باشد. کیفیت اصلی : FHD 30 fps تولید محتوای ویدیو ای برای شبکه های اجتماعی یا درخواستی، برای موضوعات مختلف از جمله فوتبال، گیمینگ یا هر موضوع دیگر انجام می شود (با تخفیف در قیمت رایج)
مشاهده نمونه کار
تولید محتوای ویدیوئی - ادیت ولاگ - سفر خارجی
در این ویدیو برای سفر خارجی یکی از مشتری هام با انتخاب اهنگ مناسب، ادیت درخواستی انجام دادم • تولید محتوا ویدیو ای با برنامه کامپیوتری پرمیر پرو. سال ۱۴۰۲ • در نظر داشته باشید که کیفیت ویدیو بشدت کاهش یافته تا در سایت قابل بارگزاری باشد. کیفیت اصلی : FHD 60 fps تولید محتوای ویدیو ای برای شبکه های اجتماعی یا درخواستی، برای موضوعات مختلف از جمله فوتبال، گیمینگ یا هر موضوع دیگر انجام می شود (با تخفیف در قیمت رایج)
مشاهده نمونه کار
نوشتن متن /متون انگلیسی با سطح بالا
ایمیلی که دیروز به یک ادمین خارجی در جهت تشکر از محتوای مفیدشان فرستادم.
مشاهده نمونه کار

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی