برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Arezoo.Gh
Arezoo.Gh
Arezoo.Gh
کاربر تایید شده

Arezoo.Gh

N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
نمونه کارها
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
Arezoo.Gh
کاربر تایید شده Arezoo.Gh
N/A
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی سایت
خرید و نصب افزونه و پلاگین
افزونه ووکامرس
هشتگ گذاری اصولی
مقاله نویسی
تولید محتوا
المنتور
دامنه
میانگین سرعت پاسخ دهی
درصد خوش قولی
درصد موفقیت پروژه
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
سلام و عرض ادب به تمامی دوستانی که به دنبال حرفه ای درآمد زا و کار در منزل هستند. آرزو قنبری پناه هستم 21 سال دارم. آموزش صفر تا صد طراحی سایت در 8 جلسه +جزوه+دوره و رفع اشکال +پشتیبانی 6 ماهه+ورود به بازار کار به عنوان فریلنسر 🔵با بیش از 4 سال سابقه طراحی و آموزش حضوری و آنلاین طراحی وب سایت 🔴 مهارت هایی که در طول دوره ی آموزشی برای دریافت انواع پروژه ها و ورود به بازار کار آموزش میبینید. ✅️ابزار های طراحی سایت و آشنایی با فضای آفلاین و آنلاین ✅️کار با افزونه ها و پلاگین ها به طور گسترده و جامع ✅️سئو نویسی و سرچ کنسول و افزایش بازدید سایت ✅️آشنایی و کار با افزونه ی ووکامرس و ایجاد درگاه پرداخت امن و حمل و نقل و تمامی نکات اصولی برای یک سایت فروشگاهی ✅️آشنایی با انواع قالب های بروز و درون ریزی قالب ها با دموهای متفاوت و ویرایشگر های متفاوت ✅️ایجاد و ثبت یک سایت رسمی در گوگل و یادگیری انواع ip ها و ثبت هاست و دامین بین المللی و ایجاد فضای امنیتی برای پیشخوان سایت ✅️آموزش و به کار گیری انواع ویرایشگر ها و آموزش تخصصی المنتور و طراحی صفر تا صد یک قالب ✅️جمع بندی،دوره و رفع اشکال جلسات،آموزش گرفتن اینماد و مجوز دولتی و معرفی شما به سایت های فریلنسری 🔵برای شرکت در جلسات آموزشی کلاس خود را بر اساس روز و ساعات آموزشی رزرو کنید و در فضای کاملا امنیتی زیر نظر مجموعه کارلنسر آموزش ببینید.
تحصیلات
زبان و ادبیات اسپانیایی از دانشگاه آزاد تهران شمال - ۱۴۰۰ تاکنون
تجربه های کاری
کارمند و مدرس در ایرانیان اعتماد - ۱۳۹۸ تاکنون
مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان ملل - ۱۳۹۶ الی ۱۳۹۸
ادمین و پشتیبان سایت در مجموعه mrnajar - ۱۴۰۰ تاکنون

نمونه کارها

فروشگاه اینترنتی ایرانیان اعتماد به عنوان فروشنده وب سایت فروشگاه اینترنتی ایرانیان اعتماد
فروشگاه اینترنتی ایرانیان اعتماد به عنوان فروشنده وب سایت فروشگاه اینترنتی ایرانیان اعتماد
مشاهده نمونه کار
سایت نیکان یار در دست طراحی میباشد و هنوز تکمیل نشده است.
سایت نیکان یار در دست طراحی میباشد و هنوز تکمیل نشده است.
مشاهده نمونه کار
آقای نجار تولیدی مصنوعات چوبی آقای نجار، یک نام معتبر در صنعت چوب و دکوراسیون داخلی است. از سال 1385 در شهر کرج بازگشایی شده و به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی های منحصر به فرد متمرکز شده است.
آقای نجار تولیدی مصنوعات چوبی آقای نجار، یک نام معتبر در صنعت چوب و دکوراسیون داخلی است. از سال 1385 در شهر کرج بازگشایی شده و به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی های منحصر به فرد متمرکز شده است. در این سال‌ها، تولیدی آقای نجار با تکیه بر تجربه و مهارت بالای تیم فنی و طراحی خلاقانه، به یکی از پیشگامان در صنعت چوب تبدیل شده است. ما به ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و استفاده از بهترین مواد اولیه متعهد هستیم تا نیازها و سلیقه‌های مختلف مشتریانمان را برآورده کنیم. در تولیدی ما، مصنوعات چوبی بسیار متنوعی از جمله گهواره کودک، صندلی، میز، کتابخانه، آینه کنسول چوبی و جعبه های ذخیره سازی را تولید می‌کنیم. همه این محصولات با دقت و با استفاده از چوب با کیفیت بالا ساخته می‌شوند تا به شما آرامش و راحتی در استفاده طولانی مدت بخشند.
مشاهده نمونه کار
ºفروشگاه اینترنتی کتاب برتر , کتابخانه ی آنلاین شما در زمینه ی خرید آنلاین و دانلود پادکست و کتاب های الکترونیکی میباشد.
ºفروشگاه اینترنتی کتاب برتر , کتابخانه ی آنلاین شما در زمینه ی خرید آنلاین و دانلود پادکست و کتاب های الکترونیکی میباشد.فروشگاه کتاب برتر بستر مناسبی برای خرید کتاب با تخفیف های شگفت انگیز و متنوع و ارسال سریع و امن به تمام نقاط کشور میباشد.•º
مشاهده نمونه کار
سایت دوزبانه هوشمند AI به انگلیسی و فارسی
در پیشرفت رسیدن به اهداف مالی همراه شما هستیم خدمات حرفه ای و آموزشی سایت و هوش مصنوعی با تلاش و تحقیقات 50 متخصص حرفه ای و دانش علمی به روز هوشمند AI در کنار شما هستیم
مشاهده نمونه کار
کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی