با بیش از یک دهه سابقه برنامه نویسی ، من در حوزه پردازش تصویر و گرافیک رایانه ای (بازی ، رندرینگ ، پردازش مش و ...) فعالیت میکنم. برنامه نویسی را با زبان های C# و C++ شروع کردم و بعدا Python را به این مجموعه اضافه کردم. حوزه تخصصی من بازی سازی ، پردازش تصویر و نقاط ابر (PointCloud)، پردازش تصاویر پزشکی (Dicom) و پردازش Mesh می باشد. به انجین بازی سازی Unity3D تسلط دارم و با انجین UE4 تا حدی آشنایی دارم و چند پروژه را در این انجین به سرانجام رسانده ام. به کتابخانه های Open3D و OpenCV تسلط دارم و تجربه کار با کتابخانه های PCL ، VTK ، ITK را دارم. در قسمت تجربه های کاری ، پروژه هایی که در حوزه تخصص خود به سرانجام رسانده ام را آورده ام. همچنین به مفاهیم Rasterization و 3D Reconstruction تسلط دارم. سابقه چند ساله کار با سنسور های RGBD مانند Kinect V2 و Intel Realsense دارم.