برونسپاری
آموزش آنلاین
کسب درآمد
×
Farhad.Kh
Farhad.Kh
Farhad.Kh
۱
کاربر تایید شده

Farhad.Kh

(۱)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری
آزمون ها
نمونه کارها
کارهای انجام شده و نظرات
اطلاعات عمومی
پروفایل
گزارش تخلف
امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۱)
Farhad.Kh
۱
کاربر تایید شده Farhad.Kh
(۱)
تهران
آخرین فعالیت : بیش از یک هفته پیش
دعوت به همکاری

امتیاز براساس دسته بندی
طراحی و گرافیک:
(۱)

اشتراک گذاری پروفایل کاربری
کپی لینک

گزارش تخلف

مهارت های فریلنسر
طراحی UI/UX
گرافیک سایت
طراحی گرافیک
طراحی کاتالوگ
طراحی جلد
میانگین سرعت پاسخ دهی
۴ دقیقه
درصد خوش قولی
i
۱۰۰
درصد موفقیت پروژه
i
۱۰۰
آخرین فعالیت کاربر
بیش از یک هفته پیش
درباره فریلنسر
با سلام فرهاد خلقتی هستم, یک گرافیست 30 ساله تحصیل کرده رشته گرافیک در دانشکده هنر و معماری تهران ( مقطع کارشناسی ) تخصص اصلیم طراحی لوگو و کاتالوگهای چاپی و دیجیتالی و بسته بندی هست و همچینین در صنعت بازی سازی و واقعیت مجازی به عنوان طراح UI/UX و Texture Artist فعالیت داشتم. در ابتدا کارم رو به عنوان فریلنسر شروع کردم و بعدها با . شرکت Rexfon (به عنوان مدیر هنری) . شرکت آراد ( به عنوان طراح گرافیک) . گروه بازی سازی Haraborz ( به عنوان تصویرساز بازی, طراح UI/UX بازی و Texture artist) . آزمایشگاه واقعیت مجازی و بازی سازی دانشگاه شهید بهشتی -VR/AR ( به عنوان طراح گرافیک, طراح Texture artist ,UI/UX) . گروه تبلیغاتی سه فرم (به عنوان طراح گرافیک, طراح UI/UX) فعالیت داشته ام.
تحصیلات
گرافیک از دانشکده هنر و معماری تهران مرکز - ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴
تجربه های کاری
طراح گرافیک و طراح سایت, طراح محتواهای تبلیغاتی در Rexfon - ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۶
طراح گرافیک در آراد - ۱۳۹۶ الی ۱۳۹۷
تصویرساز بازی, طراح UI/UX بازی و Texture artist در گروه بازی سازی Haraborz - ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۱
طراح گرافیک, طراح UI/UX, Texture artist در آزمایشگاه واقعیت مجازی دانشگاه شهید بهشتی - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۲
طراح گرافیک, طراح UI/UX در گروه تبلیغاتی سه فرم Seform - ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۲

کارهای انجام شده و نظرات

تبدیل فایل psd به cdr کورل
تبدیل فایل psd به cdr کورل
مبلغ استخدام
۳۵۰,۰۰۰ تومان
مشاهده توضیحات پروژه
تبدیل فایل psd به cdr کورل
Amir.N
۲۲ مرداد ۱۴۰۲
در کمال تعجب بسیاررعجول

نمونه کارها

کاتالوگ برند رکسفون/ REXFON
--- برند REXFON سال 1394 در حوزه فروشگاه های اینترنتی شروع به فعالیت کرد--- .طراحی شده در سال 1394 این کاتالوگ با توجه به نیاز کارفرما به معرفی خدمات فروشگاه اینترنتی تازه تاسیس به برخی شرکت ها طراحی شده است. . اولویت اصلی کارفرما, معرفی هرچه بهتر خدمات فروشگاه در این نوع از کاتالوگ ها که معرفی خدمات در اولویت هست تا معرفی محصولات, حجم متن بسیار بالاست که همین موضوع باعث خستگی و عدم رغبت مخاطب به خواندن کاتالوگ میشه, به همین دلیل سعی شده که در طراحی این کاتالوگ متن ها به دسته های کوچک تقسیم شوند و همچنین از تصاویر آیکونیک و فضای سفید زیاد ولی کنترل شده برای استراحت چشم استفاده شود.
مشاهده نمونه کار
کاتالوگ برند استارلوکس/STARLUX
این پروژه با توجه به اولویت بندی نیازهای کارفرما طاحی شده است، که شامل: . معرفی کوتاه از برند کارفرما . نمایش محصولات جدید با مشخصات کامل آن محصول . ارائه توضیحات تکمیلی .طراحی شده در سال 1396 --- برند STARLUX در حوزه واردات و مونتاژ چراغ های خطی و برخی دیگر از محصولات این صنعت فعالیت دارد ---
مشاهده نمونه کار
کاتالوگ برند استارلوکس/STARLUX
--- برند STARLUX در حوزه واردات و مونتاژ چراغ های خطی و برخی دیگر از محصولات این صنعت فعالیت دارد --- .طراحی شده در سال 1393 این کاتلوگ برای معرفی محصولات جدید برند استارلوکس طراحی شده است که شامل جزئیات دقیق محصولات است تا طراحان دکوراسیون های داخلی و دیگر مخاطبان محصولات این برند, بتواند بهترین انتخاب رو داشته باشند. در طراحی این کاتالوگ, به دلیل اینکه کارفرما هیچ تصویری از نمونه کارهای انجام شده محصولات نداشت, تمام تصاویر کاتالوگ توسط طراح بایستی ساخته و ادیت میشد.
مشاهده نمونه کار
کاتالوگ گروه بازی سازی HARABORZ
گروه بازی سازی Haraborz در حوزه بازی سازی موبایل فعالیت دارد . طراحی شده در سال 1399 . در طراحی این کاتالوگ اولویت ,ارائه خدمات و ویژگی های خاص گروه است و همچنین معرفی انواع بسته های خدماتی با جزئیات آنها.
مشاهده نمونه کار
لوگوی MR / مهدی ردادی ( معمار)
Lettermark Logo . در طراحی ای لوگو, به درخواست کارفرما از حروف اول اسم و فامیل استفاده شده است. چالش طراحی این لوگو این میباشد که استفاده از حروف اول اسم و فامیل در این لوگو که MR میشود, تشکیل یک کلمه معنا دار میشود( به معنای آقا), که این میتواند باعث انحراف در انتقال پیام به مخاطب شود. به همین دلیل با ایجاد اختلاف در وضوح هر حرف, از خوانش آنها با هم و در یک زمان جلوگیری شده است تا کلمه MR آقا خوانده نشوند.
مشاهده نمونه کار
لوگوی تاکسی ماکسی / Taxi maxi
. طراحی شده در سال 1402 . نوع سفارش: طراحی لوگوی تایپ فارسی و طراحی Abstract Logo و طراحی شعار slogan تاکسی ماکسی یک online app است برای حمل و نقل مسافر در سطح شهرها بخش UI/UX برنامه موبایل برند تاکسی ماکسی هم در حال طراحی هستش و بزودی عرضه خواهد شد.
مشاهده نمونه کار
مشاهده بیشتر

آزمون ها

کارلنسر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
شماره تماس ۲۸۴۲۶۴۴۳ ۰۲۱
آدرس ایمیل info@karlancer.com
پشتیبانی